Light Plus
Nový Kögel Light plus s ešte vyššou nosnosťou, vnútornou výškou a ekonomickou prevádzkou.
Kögel predstavuje najnovšiu verziu radu Kögel Light plus s bočnou plachtou, návesy Kögel Light plus. Úplne nová konštrukcia Kögel Light plus s mimoriadne vysokou užitočnou nosnosťou, optimalizovanou hmotnosťou podvozku a nadstavby. S výberom odľahčeného vybavenia môže byť prevádzková hmotnosť až 4 775 kg, zatiaľ čo náves v základnej výbave váži 5 145 kg. Maximálne prípustná celková hmotnosť je 39 000 kg, zaťaženie spájacieho zariadenia 12 000 kg. Vďaka vysokopevnému jemnozrnnému materiálu má náves napriek použitiu malého množstva ocele vysokú stabilitu a dlhú životnosť.
Varianty vozidiel
-
Light Plus P120
- Výška hrdla rámu 120 mm, s tromi nápravami
- Technicky prípustné zaťaženie spájacieho zariadenia: 12 000 kg
- Technické zaťaženie náprav: 27 000 kg
- Technicky prípustná celková hmotnosť: 39 000 kg
- Vlastná hmotnosť pri základnej konfigurácii: 5 175 kg
- Dĺžka ložnej plochy: 13 620 mm
Odporúčané použitie
- RoRo (vybavenie pre trajekt/loď)
- Preprava oceľových zvitkov (zapustené vrecká pre klanice, stĺpiky na upevnenie zvitkov, voliteľná veľkosť žľabu na zvitky)
- Preprava papierových zvitkov
- Preprava nápojov
- Automobilový priemysel
- Pre extra široké prepravy
- Chemikálie (oktabin)
- Preprava pneumatík
-
Light Plus na oceľové zvitky
- Výška hrdla rámu 120 mm, s tromi nápravami
- Technicky prípustné zaťaženie spájacieho zariadenia: 12 000 kg
- Nosnosť nápravy: 27 000 kg
- Technicky prípustná celková hmotnosť: 39 000 kg
- Vlastná hmotnosť pri základnej konfigurácii: 5 860 kg
- Dĺžka ložnej plochy: 13 620 mm
- 7 m alebo 9 m dlhý žľab na prepravu oceľových zvitkov
Odporúčané použitie
- RoRo (vybavenie pre trajekt/loď)
- Preprava oceľových zvitkov (zapustené vrecká pre klanice, stĺpiky na upevnenie zvitkov, voliteľná veľkosť žľabu na zvitky)
- Preprava papierových zvitkov
- Preprava nápojov
- Automobilový priemysel
- Pre extra široké prepravy
- Chemikálie (oktabin)
- Preprava pneumatík
-
Light Plus Rail
- Hrúbka hrdla rámu 120 mm, s tromi nápravami
- Technicky prípustné zaťaženie spájacieho zariadenia: 12 000 kg
- Nosnosť nápravy: 27 000 kg
- Technicky prípustná celková hmotnosť: 39 000 kg
- Vlastná hmotnosť pri základnej konfigurácii: 6 060 kg
- Dĺžka ložnej plochy: 13 620 mm
Odporúčané použitie
- RoRo (vybavenie pre trajekt/loď)
- Preprava oceľových zvitkov (zapustené vrecká pre klanice, stĺpiky na upevnenie zvitkov, voliteľná veľkosť žľabu na zvitky)
- Preprava papierových zvitkov
- Preprava nápojov
- Automobilový priemysel
- Pre extra široké prepravy
- Chemikálie (oktabin)
- Preprava pneumatík
Požiadať o ponuku
Výhody
-
Rám a podlaha
Novovyvinutý podvozok s novým obvodovým rámom.
Ľahký podvozok.
Výška hrdla rámu 120 mm.
Priečne vzpery vedené cez pozdĺžne nosníky umožňujú rovnomerné rozloženie hmotnosti.
Podlaha: 30 mm hrubá skrutkovaná lepená konštrukcia.
Voliteľne dostupné s 27 mm podlahou. -
Hmotnosť
Vďaka ľahkej konštrukcii je dosiahnutá nízka vlastná hmotnosť a vysoká užitočná nosnosť.
V individuálnom vyhotovení môže byť prevádzková hmotnosť až 4.775 kg, pričom náves v základnej výbave váži 5.145 kg. -
Oceľový obvodový rám Variofix s otvormi
Pozdĺžne, husto umiestnené otvory umožňujú bezpečné upevnenie nákladu takmer vo všetkých bodoch návesu.
Ideálny uhol upevnenia zabraňuje vydretiu upínacieho popruhu. -
Napínanie plachty pomocou račne alebo napínacieho ramena
Rýchle a jednoduché otváranie a zatváranie plachty.
Voliteľné čelné napínanie plachty. -
Odľahčujúce vybavenie
Voliteľné ľahké a stabilné dvere z duroplastu.
Dostupné aj s dverami zo sendvičových panelov používanými v leteckej doprave.
Špeciálnym požiadavkám zákazníkov je možné vyhovieť takmer úplne. -
Odľahčujúce vybavenie
Predné čelo a rohové stĺpiky tejto série sú vyrábané z hliníka.
Ďalšie možnosti odľahčenia
ľahké pneumatiky
hliníkové strešné priečky
hliníkové disky
hliníkové podperné nohy
hliníkový vzduchojem
špeciálna konštrukcia zadných dverí atď.
Požiadať o ponuku