Grande Partenza aj s Grande F-MAX

Cyklistickým nadšencom neušiel fakt, že tohtoročné cyklistické preteky Giro d’Italia štartovali v hlavnom meste našich južných susedov – v Budapešti. V Budapešti má svoje sídlo aj spoločnosť Delta-Truck, výhradný zástupca značky Ford Trucks v Maďarsku a na Slovensku, preto pri veľkolepom štarte nemohol chýbať ani šampión v nízkych nákladoch a spotrebe paliva – ťahač F-MAX.

Publikovaný:

Svetoznáme cyklistické preteky mali v Budapešti štartovať už v roku 2020, vtedy však plány zmaril príchod pandémie ochorenia COVID-19. O dva roky neskôr sa však metropola Maďarska dočkala a v máji tohto roka zažila nezabudnuteľný cyklistický víkend. Prvá etapa z Budapešti do Visegrádu dlhá 195 km lemovala aj hranice so Slovenskom a viedla priamo popri majestátnej bazilike v Ostrihome. Druhou etapou bol 9,2 km dlhý šprint, ktorý viedol ulicami Budapešti. Posledná maďarská etapa merala 201 km a viedla z mesta Káposvár do mesta Balatonfüred.

Prvé tri etapy prilákali do maďarského hlavného mesta tisícky fanúšikov, ktorí mohli okrem cyklistických šampiónov stretnúť aj šampióna ciest. Oficiálnym ťahačom úvodných troch etáp sa totiž stal ťahač Ford Trucks F-MAX. Majestátny truck odetý do charakteristickej farby pretekov – výraznej ružovej – bol súčasťou celého víkendu a vzbudil záujem od najmenších až po najväčších. Pre značku Ford Trucks bolo partnerstvo na tomto podujatí logické, športové aktivity totiž podporuje dlhodobo a systematicky. F-MAX bol partnerom pretekov ťahačov European Truck Racing Championship (ETRC) ako oficiálny „pace truck“, v roku 2019 pomáhal prepravovať pretekárske špeciály v pretekoch FIA World Endurance Championship, spoliehajú sa na neho v tíme M-Sport World Rally Team v seriáli pretekov WRC a špeciál Ford Trucks sa objavil aj na najťažšej rally sveta – Dakare.

Súčasť nezabudnuteľného víkendu

Značka Ford Trucks prišla o Budapešti spolu s celým pelotónom tímov, ktoré tu v úvode pretekov rozložili svoje dočasné sídla. Ružový F-MAX sa rozložil vo fanúšikovskej dedinke a priaznivci cyklistiky si mohli pozrieť nielen jeho pútavý polep ale získať aj rôzne darčekové predmety, od šiltoviek, tričiek, cez slnečné okuliare až po športové tašky a oceľové termosky. Záujem bol enormný a pred ružovým ťahačom sa striedal jeden záujemca o fotku za druhým. Na otázky o novinkách, ktoré F-MAX v súčasnosti prináša, ochotne odpovedali zástupcovia značky Ford Trucks.

Značka uviedla v minulom roku niekoľko zásadných inovácií, ktoré posúvajú F-MAX na nový level hospodárnosti. Ide napríklad o jazdný režim Eco+, ktorý v prípade potreby po aktivovaní zníži výkon vozidla z 500 na 450 koní a pomáha tak usporiť až 5 % nákladov za pohonné hmoty. Vodiči aj flotiloví manažéri si obľúbili nové funkcie systému ConnecTruck, vďaka ktorému dokážu zistiť informácie o polohe a aktuálnom stave svojich vozidiel na pár klikov. Vodičov zase teší možnosť ovládať svoje vozidlo na diaľku. Prediktívny tempomat MaxCruise dokáže vypočítať optimálnu rýchlosť jazdy pre blížiace sa cestné podmienky a vodič si tak môže naplno vychutnať zážitok z jazdy.

Ford Trucks navyše okrem 3-ročnej plnej záruky ponúka aj veľmi krátke dodacie lehoty, čo je v súčasnosti veľkou konkurenčnou výhodou. Požiadať o obchodnú ponuku môžete na tejto stránke.





Zdieľať

Generačná obmena

GEN2 – Ford Trucks jasne oznámil odbornej verejnosti aj širokej verejnosti, že jeho populárna séria F-MAX sa predstavuje v novej generácii. V Slovenskej republike rada ťahačov distribuovaná spoločnosťou Delta-Truck s.r.o. prichádza na trh s kompletne modernizovaným pohonným systémom, dizajnom a komfortom, obohatená o množstvo noviniek.

Ford Trucks spúšťa celoeurópsky vzdelávací program pre vodičov v spolupráci so spoločnosťou Drivolution

Ford Trucks dosiahol ďalší významný míľnik: nadviazal strategické partnerstvo s belgickou spoločnosťou Drivolution s cieľom spoločne spustiť jedinečný vzdelávací program pre vodičov, ktorý pokryje celú Európu. Inovatívna iniciatíva má za cieľ poskytnúť vodičom a správcov flotíl také znalosti, vďaka ktorým dokážu maximálne využiť potenciál svojich vozidiel, znížiť spotrebu paliva a zvýšiť celkovú efektivitu prevádzky.

Ľahký nástroj na ťažkú prácu

Sotva niekto bude tvrdiť, že kontajnerizácia je ťažká práca. Človek, ťahač a príves sú vystavení skúške vo svete prístavných žeriavov a prekládkových vozidiel, ktoré sa preháňajú po strede trate. Ale Port 20, nový člen radu kontajnerových návesov Kögel, ktorý je už dve desaťročia súčasťou sortimentu Delta-Truck, si s prepravou 20-stopových kontajnerov doslova „poradí“.