Ford Trucks dosiahol ďalší míľnik

Spoločnosť Ford Trucks si pripísala ďalší významný projekt v oblasti udržateľných dopravných technológií, čím sa opäť priblížila k dosiahnutiu cieľa v podobe uhlíkovej neutrality. Potom, čo spoločnosť Ford Trucks minulý rok naštartovala svoj jednovalcový výskumný vodíkový motor, teraz úspešne zrealizovala prvú aktiváciu viacvalcového motora H2-Ecotorq poháňaného vodíkom.

Publikovaný:

Vďaka intenzívnejšiemu úsiliu vo výskume a vývoji v súlade s víziou „vytvárania hodnôt pomocou najefektívnejších dopravných riešení“ a s cieľom dosiahnuť v budúcnosti nulové emisie sa spoločnosť Ford Trucks posúva na novú úroveň v oblasti technológií využívajúce alternatívne palivá. V nadväznosti na činnosti súvisiace s vodíkovými motormi, ktoré začali minulý rok s jednovalcovým výskumným motorom, sa teraz spoločnosť Ford Trucks posúva na novú úroveň, keďže úspešne zrealizovala prvú aktiváciu viacvalcového vodíkového motora H2-Ecotorq. Tento motor je navyše vlastným konštrukčným riešením spoločnosti Ford Trucks.

Inžinieri spoločnosti Ford Trucks budú aj naďalej pracovať na optimalizácii systému a vývoji motora, ktorý pri počiatočných testoch vykazuje úspešné výsledky.

Tento míľnik predstavuje významný krok smerom k rozširovaniu uhlíkovo neutrálneho portfólia spoločnosti Ford Trucks, pokiaľ ide o riešenia pre vozidlá s nulovými emisiami. Týmto krokom zároveň spoločnosť Ford Trucks dosiahla ďalší dôležitý míľnik v rámci plnenia cieľa v podobe nulových emisií do roku 2040 pre ťažké úžitkové vozidlá.

Spoločnosť Ford Trucks ďalej investuje do nulových emisií

V súlade so svojou víziou v oblasti udržateľnosti stojí spoločnosť Ford Trucks na čele dopravných technológií budúcnosti v sektore ťažkých úžitkových vozidiel.

Spoločnosť Ford Trucks, ktorá sa vydala na dôležitú cestu za transformáciou so svojím plánom „Generation F“ zameraným na prepojené a autonómne technológie s nulovými emisiami, plánuje do roku 2025 dostať na cesty svoje prvé plne elektrické nákladné vozidlo.

S dôrazom na technológie využívajúce alternatívne palivá vyvíja spoločnosť Ford Trucks prvý elektromobil s vodíkovými palivovými článkami (FCEV) F-MAX v rámci projektu Európskej únie „Ekosystém dopravy s nulovými emisiami“, ktorý má prispieť k budúcnosti riešení v oblasti mobility.





Zdieľať

Ľahký nástroj na ťažkú prácu

Sotva niekto bude tvrdiť, že kontajnerizácia je ťažká práca. Človek, ťahač a príves sú vystavení skúške vo svete prístavných žeriavov a prekládkových vozidiel, ktoré sa preháňajú po strede trate. Ale Port 20, nový člen radu kontajnerových návesov Kögel, ktorý je už dve desaťročia súčasťou sortimentu Delta-Truck, si s prepravou 20-stopových kontajnerov doslova „poradí“.

VIARENT podnikol ďalší krok na Slovensku: odkúpil flotilu ťažkých vozidiel spoločnosti MHC Mobility

VIARENT – popredná spoločnosť na prenájom úžitkových vozidiel v strednej Európe – posilňuje svoju prítomnosť na slovenskom trhu: úspešne odkúpila flotilu ťažkých vozidiel spoločnosti MHC Mobility Slovakia. Táto akvizícia predstavuje strategický míľnik v expanzii spoločnosti v regióne a posúva jej kapacity na slovenskom trhu na novú úroveň. VIARENT je na Slovensku prítomný už viac ako … Continued

Tlačová správa

24. marec 2025 Ford Trucks rozširuje svoju medzinárodnú sieť autorizovaných servisov do Spojeného kráľovstva a Írska: Podpora zákazníkov na každej trase

Nová éra ťažkých úžitkových vozidiel: na trh prichádza Ecotorq GEN2

Spoločnosť Ford Trucks, popredná značka v oblasti ťažkých nákladných vozidiel, predstavuje novú generáciu motora Ecotorq GEN2, ktorá je k dispozícii pre modely F-MAX a F-LINE. Nový motor ponúka skvelý výkon, vynikajúcu palivovú úspornosť a ekologické riešenia, čím ďalej posilňuje úlohu spoločnosti Ford Trucks v tomto odvetví.

Štíhlejší mraziak

Inžinieri spoločnosti Kögel naordinovali svojim chladiarenským návesom poriadnu diétu. Výsledkom je úplne nová panelová technológia, ktorá bude prínosom pre každého, kto sa s ňou dostane do kontaktu. Bilanciu prevádzkovateľa chráni nižšou spotrebou a vyššou nosnosťou, pričom životné prostredie šetrí nižšími emisiami ťahača a agregátu. To, že efektívnejšie udržiava aj teplotu prepravovaného tovaru, je už len … Continued